Elektronisk personalliggare

En elektronisk personalliggare hjälper dig att följa Skatteverkets krav på att hålla ordning på vem som arbetar och när. 

Nu kan du enkelt uppfylla Skatteverkets krav på elektroniska personalliggare

Den är ett smidigt verktyg som förenklar både din vardag och företagets administration, samtidigt som du säkerställer att du uppfyller lagens krav. Med digital inloggning och automatisk registrering sparar du tid och minimerar risken för fel eller böter vid en kontroll.

Skaffa en elektronisk personalliggare och gör det enkelt att hålla koll på personalen, utan krångel – tryggt, säkert och effektivt!

Med vår elektroniska personalliggare slipper du krånglig administration och säkerställer att allt sköts effektivt, säkert och enligt lagkraven – varje dag!

Fördelar med en elektronisk personalliggare

Automatisk registrering

Anställda registrerar sig enkelt vid start och slut av arbetspass, direkt i systemet. Systemet har stöd för flera parallella projekt.

Elektronisk identifiering

Identifiering sker med Bank ID eller Freja eID. Slipp dyr utrustning som krånglar, systemet är helt mobilanpassat. Användarna checkar in- och ut via sina egna mobiler

Lätt att följa lagkraven

Uppfyller Skatteverkets krav och förenklar kontrollprocessen. Säkerställ att du alltid är redo vid Skatteverkets oanmälda kontroller

Tidsbesparande

Minska administrationen, lägg enkelt upp projekt och koppla till Skatteverkets byggarbetsplats ID.

Mobilanpassat

Slipp dyra installationer utan låt användarna sköta allt via sin mobiltelefon, det är både billigare och säkrare. Plastkort går att kopiera och låna ut.

Utrymningskartor och återsamlingsplatser

Tydliga utrymningskartor direkt i mobilen som visar nödutgångar och återsamlingsplatser

Vill du veta mer om vårt system?

Vi vill gärna träffa dig och demonstrera vårat system. Skriv några rader och kom med förslag på tider som passar dig så återkommer vi direkt.

Boka en demo